Hoppa högt!!

I dag har jag inte gjort många knop. Hostat, snorat, hostat och snorat har varit dagens aktivitet.
Nu vill jag bli frisk!!
Jag har tittat på domherrarna som hälsar på vid fågelbordet. Dom är fina!! Nästan lika fina som sidensvansarna som kom i en stor flock häromdagen.
 
Är det någon som vet hur högt en Blåzzahund kan hoppa?? Vårat staket är 90 cm högt. Endast en tacka har hoppat över under alla är som vi hade får.( Hon gick i fårfållan med samma näthöjd som vi har runt trädgården) Ingen hund har hoppat över. Nessie , eller om det var Ronja promenerade över när det var väldigt mycket snö ett år, men inte hoppat. Blåzza hoppar och hoppar och jag oroar mig för den dag hon skall lyckas. Hon är så envis, så risken är stor.
 
Nu tänker jag slå med ner vid julgranen med en kopp kaffe och ett korsord.
Vi hörs i morgon igen hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Monica

Hon ger sig väl inte heller kan jag tro? En vacker dag kanske hon lyckas kombinera hopp med lite klättring, tokan!

Krya på dig ordentligt nu! Kram

2014-12-28 @ 17:50:32
URL: http://monicavikner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0