VALBORG 2015

Så är det valborg igen
Så här var utsikten strax efter fem i morse  när Någon absolut skulle ut och kissa. Morgonstund har guld i mund heter det och så ser bilden också ut tycker jag. Dock kändes det inte så när jag tog kortet.
Dagen har gått i sakta lunk. I går kväll började Thea sy en kudde som hon sydde färdigt i dag
dag
Det krävs koncentration för att få sömmarna raka. Inte så alldeles lätt. Jag glömde dessvärre fota kudden innan den försvann.
Nu har Nessie två sår Ett på svansen och ett på skinkan. Jag såg dem i morse och behandlade dem men dessvärre har de exploderat i storlek under dagen. Hon flämtar och gråter. Det ger sig om vi klarar oss utan att åka akut till veterinären.
Vi firar Valborg hemma. sannolikt ingen kase i den här stormen. Vårtal och vårsjungande kör kunde varit roligt att lyssna på men bekvämligheten smyger sig på.
En vitsippsbild får avsluta dagens blogg. Med bilden följer en förhoppning att vi alla får en fortsatt fin helg
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0