Vilken dag!!

En underbar morgon
Kan en dag börja bättre än så?
En tur till skogen utan hund
Smålands landskapsblomma Linnean, visst är den vacker. Förr såg jag den nästan aldrig när jag gick i skogen men nu finns det gott om den.
Ormbär?
Markering och klöv. Lite jobbig terräng för små korta borderterrierben
Där ligger den matte!! Blåzza har redan fått halsband när matte fotograferade. Ibland går det undan
Resten av dagen har jag plockar och sorterat bland mammas saker Några fynd har jag gjort Jag har letat som en tok efter det albumet där korten med mig som liten fanns. I dag har jag hittat det. Ja inte det, men ett nytt som mamma klistrat in korten i. Jätteroligt! Roligt också med kort på släktingar som mamma haft i sitt förråd.
men oj så mycket papper Och vart enda ett måste man ta i för att veta om det skall sparas eller slängas.
Nu skall jag leta på Eniro efter ett kusinbarn till mamma. Jag vet inte vad hon heter i efternamn och mamma minns inte. Lisbets mamma Maj-Britt växte upp hos mormor och morfar eftersom hennes föräldrar dog väldigt unga.
 
Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0