Lördag kväll

En sån fantastik kväll. Matilda och hennes kompis Catrine var i byn och red och sedan kom dom hit. Emma kom också med. Så roligt😊. Jag njuter av alla möten med dem och att en kompis följer med känns väldigt kul.
Vi har suttit i köket och ätit nybakade saffransbullar och druckit julmust. Vi har spelat kort och ätit popcorn. Vi har ätit fler bullar. Vi har fnissat och skrattat. Vi har lekt med hundarna. Ja vi har haft en härlig kväll.
Nu sover flickorna och jag skall också snart sova.
I morgon skall jag inte gå på invigningen av kyrkan. Jag väljer barn och barnbarn. Kyrkan finns kvar. Det gör barn och barnbarn ockå men det gäller att njuta umgänget med barnbarnen så länge de vill vara tillsammans med mig.
Hur gick det här till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0