Pokemon igen

Nu börjar jag om. Det gäller att klicka på rätt symboler. Jag klickade på publisera istället för på ladda upp
 

Det gäller att vrida på huvudet så man kan läsa det jag lånat ur UNT.
 
En bukett blommor som Emma plockade på morgonpromenaden. Sedan åkte vi till kyrkogården och satte blommorna vid minneslunden, och hämtade bollar som behövs för att fånga Pokemon med. Det finns att hämta på kyrkans parkering, den stora bakom kyrkan. Det finns ett Pokemonstop vid infarten till Skuttunge prästgård också. Bara att hämta om man behöver.
Det finns många små figurer på kyrkogården, det såg vi när vi gick till och från minneslunden. Vi fångade inga. Kanske trivs dom där och kyrkogården är ju ingen lekplats så vi lät dem vara ifred.
 
Emma pratar med mormor Hjördis
 
 
"Ser du någon farmor?" undrar Emma. Nu på parkeringen.
 
Vi tog en tur till Bälinge ryttarförening för där hade Linus fångat en fin figur i går och en sådan ville ju vi också ha. Det var massor av folk där för det var tävling och säkert var det därför som figuren hade gömt sig. Jag är lite dåligt insatt så jag minns inte vad Emma sa att den hette. Jag minns bara att det var en ovanlig och därför värdefull.
 
Smilla har straffkomendering. I går fick hon följa med när det var fotboll och då bet hon nästan av kopplet så hon skall aldrig få åka på fotboll igen. Stackars liten!  Ni ser hur ledsen hon ser ut, eller hur??
 
I morgon bitti är det start för kviltgruppen som jag är med i. Alltså har jag plockat fram tyger och halvfärdiga projekt och sorterat. Hela mitt rum är fullt med tyghögar. Nu gäller det att komma ihåg hur jag tänkt. Roligt har jag haft och avkopplande är det, men jag tror att jag får sova på soffan i natt.
 
Nu skall jag gå ut i mörkret och...
Fortsatt trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0