Bajsskola

I dag har jag varit på bajsskola med ett gäng Mullebarn. Så roligt. Ja kanske inte bajset, men mullebarnen. Så svårt det var att inte vara mullefröken men att leka med mullebarnen var jätteroligt. Vi gick en slinga i skogen och så fanns det stationer med olika djurbajs som mullebarnen skulle gissa vad det kom ifrån för djur.
Ett viktigt inslag var givetvis fikat. Sedan var det naturbingo och så lekte vi gömme. Johan hade gömt sig under en lövhög. Själv låg jag hopkrupen bakom en sten och var enligt killen som letade jättelätt att hitta. Jag som tyckte att jag hade gömt mig så bra.
Det har varit ett underbart väder med nattfrost men sedan sol och ett fantastiskt väder hela dagen. Jag önskar att jag kunde lägga in bilder men Erik vet inte riktigt hur man kopplar min mobil till datorn så ni får tänka er solen som lyser på ekarnas bruna löv. Tänka er utsikten över Mjörn där solen gör reflexer i vattnet.
 
I morgon åker vi härifrån klockan fem för att flyga från Landvetter klockan sju. Tre timmar på Kastrup och sedan en timma flyg  till så är vi framme i Berlin.
Det skall bli så spännande. Vi har googlat efter vad vi helst vill se och tittat på kartan var de platserna ligger i förhållande till vårat hotell. Vi bor centralt och har nära till det mesta.
 
Katterna Selma och Leja har lagt sig i var sin resväska så att vi inte skall glömma dom i morgon. Dom är så mysiga, men jag saknar mina tjejer så mycket. Nessies snusande, Ronjas viftande svans och Blåzzas envishet.
 
Ha en bra vecka så hörs vi när jag kommer hem till helgen.
Var rädda om er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0