En tunnbrödsrulle är en tunnbrödsrulle med skinka eller renkött?

På väg mot Motala med tåg sitter "alla" runt mig och äter. Tänker att det är nog säkrast att skaffa en smörgås. Sagt o gjort jag går till Bistron, greppar en tunnbrödsrulle, betalar och går tillbaka till min plats. Öppnar papperet och biter........

Då läser jag innehållet😭 Bönburgare m kall stekt potatis. Riven vitkål och dito morötter och chilimajonäs.
Bruna bönor m stekt fläsk är gott men andra  former av bönor äter jag utan att njuta. Morötter och vitkål är gott. Kall stekt potatis är integott och chilimajonäs är hemskt. Bara ordet chili gör att det brinner i munnen.
NÄSTA GÅNG LÄSER JAG INNEHÅLLSFÖRTECKNINGEN

Ha en fortsatt trevlig dag. Det skall jag ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0