Ett brev betyder så mycket!!

Det var en hemsk natt, natten till i dag. Hur jag än låg så gjorde det ont. Då skall ni veta att jag hade två kaminer i sängen så det var ingen brist på värme, och det sägs skall dämpa smärtan.
 
Det där med morgontrött vet inte Harvey vad det är skulle jag vilja påstå. Halv sju tyckte han att han ville ut och kolla vädret...och så kissa. Tjejerna hängde på. Det var mysigt att titta ut eftersom det föll lite vitt från molnen. Frukost, morgonbus och sedan kunde vi vila lite till. Både mor och son muttrar när jag slutar klia på dom. Har Blåzza lärt Harvey eller är det genetiskt?? Spelar ingen roll. Festligt är det att se likheterna.
 
I sakta mak har jag satt fram adventsljusstakar och lagt på nya dukar. Röda kuddar på kökssoffan och en röd fleecefilt.  Adventsljusstaken är laddad med ljus.
En sakta promenad för att bl.a kolla det nya huset. Man vänjer sig väl?? Mellan en gammal rappad villa och en gammal lada ser ett nytt hus inte helt bekvämt ut tycker jag, men det blir säkert bra.
Hundarna gillade det vita på backen, även om det är lite. Man kan i alla fall gnida ryggen i hopp om att bli av med selen hälsar Harvey.
 
Jag har ringt ortopeden för att höra hur långt mitt ärende kommit. Med lite tur så bedömer en läkare bilderna nästa vecka och bestämmer vad som skall göras och var. Det innebär att jag kanske före Lucia vet vart jag skall ringa och tala om hur lång tid jag behöver för att inställa mig på ett återbud.
Jag har fått tips om att åka till akuten och det känns skönt att ha med sig att möjligheten finns. Jag var på väg i natt, men latmasken slog till.
 
Jag gillar ljusslingan i mitt "borrtorn"
 
 
Nu är det långt lidet på dagen och pepparkaorna som jag hade tänkt baka är fortfarande bara deg i kylskåpet. Jag är förvissad om att det är en ny dag i morgon, så någon plåt skall jag säkert orka baka inför söndagen.
Kände mig lite låg, men så kom posten
 
 
 Visst förstår ni att jag oavsett rumpont mår riktigt bra nu??
 
ETT BREV BETYDER SÅ MYCKET!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0