Jullunch

Nu var det ett tag sen sist.
I lördags var jag bl.a i IFU-arena där Thea spelade i stora A-hallen. så dom slet tjejerna
 
 
BBK, Björklinge BollKlubb
 
På söndagen var vi i kyrkan. Härligt med musiken,Pukor och trumpeter och alla välkända psalmer. Glögg och pepparkakor.
Hundpromenad. Tv-mys med hästhoppning. En riktigt skön dag.
 
 
Morgonpussar. Så söta dom är mor och son. Blev lite suddigt på kortet, men ändå måste jag visa.
I dag satt jag en stund i telefonkö.
Veterinären ringde in ett recept på Ronjas medicin som fanns att hämta på Gränby efter klockan 10 i dag.
Min medicin kan jag hämta på fredag!! Säger det något speciellt till er??
Tack ock lov så har jag blodtrycksmedicin som räcker veckan ut så det är ju ingen panik.
 
Fixade lite tider åt Allan som har svårare att höra i telefon än vid direktsamtal.
 
Åkte till en kviltkompis i Sävja och åt härlig ansjovispaj tillsammans med kompisarna i Blockrutorna.
Jättegod tårta till kaffet. Glögg och pepparkakor med ädelost. Nu är det i sanning advent
 
Älskar min novemberkaktus som blommar så fint trots att det har hunnit bli december
 
Harvey är tveksam om han skall följa med ut. Denna sele, eländes elände...
 
Ok då. Jag följer väl med så att du inte blir ledsen..
 
Plötsligt slår det mig att Matilda skickade jättefina bilder på hundarna när hon var här i lördags och tog ut dom på promenad. Dom skall jag försöka hitta till nästa blogg
Nu skall jag läsa Allers innan jag somnar
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0