Varmt

I dag har det varit supervarmt. Härligt för de skolklasser som haft utflyktsdag. Skuttunge skola har varit vid Per-Olspussen.
Jag trodde att dom åkte traktor och vagn åt båda hållen men så var det inte. Man promenerade dit och fick åka hem. Tre vagnar fulla med barn och personal
 
Erik, Elsa och jag har varit i minneslunden med blommor. I dag är det ett år sedan jag stoppade om mamma i kistan. Tankarna på den stunden har ploppat upp ibland så dagen har varit lite tuff emellanåt. Det var en fin stund, men ändå. Jag var ensam. Hade jag vetat då vad jag vet idag hade jag sett till att ha någon med mig. Men det är lätt att vara efterklok.
 
Jag trodde inte att jag skulle kunna vara med på Bombaxdagen eftersom vi skulle ha främmande då. Nu låter det inte som om vi skall ha det och eftersom Cg sa att Blåzza är med i katalogen till utställningen måste jag hyfsa till henne lite
Väldigt mycket päls som behövde bort så det var skönt att kunna vara ute
 
Jaha, då var vi här igen att det inte går att ladda upp flera bilder.
Jag lär få plocka mera så vi återkommer med resultatet, OM det blir visbart.
Nu sover Allan Erik och Elsa. Själv väntar jag på att hämta Ulrika som är på doktorsmiddag. Hon trodde att han skulle vara vid Högsta vid halv tolv så det närmar sig
I morgon bitti skall Allan och jag åka från Ultuna kl 8. Vi skall åka med A&A på resa till Julita gård. Det hoppas vi blir lika trevligt som vi tror
 
Nu skall jag släcka ner datorn och förbereda morgondagen
Sov Gott!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0