Barnbarnsfrossa

Vilka härliga dagar som jag har haft med hela barnbarnsskaran.
 På måndag var jag och alla "ungarna" på Fyrishov. Så mysigt. De stora sysselsatte Elsa, så även om jag var med så kände jag det bara som mys. Simma kunde jag ju göra med dom, men det där med kanor som man skall åka fort nerför i, klarar jag mig utan.
Kö i väntan på resan nerför
 
Här är Elsa och Matilda nere igen
och
här kommer Emma
Erik
 
 
 
 
Man kan bara vara och mysa och prata Det behöver inte gå undan hela tiden
 
Vi åt hamburgare , något som jag inte tycker att ni skall bry er om ifall ni åker dit. Dom var inte goda! Dessutom så tog det "100 evigheter" innan de serverades, vilket jag inte kan förstå att det skulle behöva göra.
 
Hemma igen så hade vi mys, med "bröllop"
Erik är så lång, så växer han mer kan han snart inte stå rak i vårat vardagsrum.
 
Vi har haft sy/stickjunta. Vi har haft bullfest och spelat spel. Vi har skrattat och haft det så mysigt på alla sätt och vis. Vi har spelat kort och ännu mera spel.
Lycka är att få vara tillsammans med sina barnbarn. Jag njuter varje ögonblick.
 
Nu åker Johans familj till Helsingfors om några timmar. På fredag syns vi Göteborg allihop. Allan lämnar inte tjejerna, men vi andra skall gå i minnennas kvarter och på Liseberg.
 
Eftersom varken sjukgymnast, kiropraktor eller naprapat har rått bot på min onda höft/rumpa, så testar jag nu supervitaminer och mineraler. Visst håller ni tummarna så att det hjälper??


Kommentarer
Postat av: Monica

Så härligt du har det med det ena och det andra och sen få åka till Göteborg IGEN! Så mysigt!

Jag skulle prova Glutenfritt för höften Kristina, Kram

Svar: Jag får höra vad röntgen på måndag visar. Förhoppningsvis kan dr göra något annars testar jag glutenfritt
danvikstjejerna.blogg.se

2017-11-02 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0