Mysig fredag

I morse fick jag ett sms att Matilda och Emma ville komma ut. Jag bakade snabbt en kaka och när dom anlänt så började vi med fika. Sedan gick Matilda en promenad med tjejerna medan Emma och jag såelade vändtia. 

När Matilda kom hem badade flickorna Smilla som under promenaden rullat sig i något mindre välluktande.

Efter lunch hann vi prata lite, äta upp resten av kakan. Matilda motionerade Smilla. Undrar om det var som belöning för att hon varit duktig i duschen som hon fick springs lös på åkern  mellan oss och byn. Lycklig var hon i alla fall
Mina tjejer fick leta doftgömmor. Det är roligt att göra som vi fick prova i Grövelsjön att ha dom lösa vid söket. Ett par doftgömmor i vardagsrummet och lös hund. Så roligt att jämföra hur dom arbetar mina älskade tjejer
När Matilda och Emma åkte hem satte jag vid symasinen en stund
Nu har jag landat vid tv och inser att den moderna musiken, den kan jag inte så mycket om. Tack och lov att jag har en massa handsöm att syssla med medan tv går
Samtidigt som jag syr äter jag smarrigt snacks som jag fick av Carolina för ett tag sedan
 

Gissa om jag har små änglatofflor under sängen.


Nu skall jag titta på Skavland
Trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0