Nytt försök

Så satte jag mig vid datorn och skrev en blogg som inte gick att publicera. Är det någon mer som har en lika spännande dator som jag har? Det hände plötsligt inget när jag tryckte på tangenterna på datorn.

Jag hade berättat att jag de senaste två dagarna använt
Nål och tråd. Symaskin. Garn och stickor. Tvättmaskin och skurhink. Sekatör och handskar. 
Mitt överkast har böivit klart och är invigt av Ronjs 

Jag började sticka en mössa till Ulrika i mars. Den blev inte bra så jag började på en ny som inte blev klar. Nu är den färdig att använda när kylan kommer

Jag har rensat ogräs och klippt bort en massa kvistar och hängt ut tvätt på tork. Finns det någpn ljuvligare doft än avsoltorkade lakan och handdukar?


Mailen börjar ramla in från kursare som kommer hit på 50 årsjubileum i maj. Vi har skickat ut förslag på dagar. Så roligt det skall bli😀.

Vet ni vad? TVÅ kvällar har Blåzza kommit in när jag ropat. Det är lycka!! Hon har belönats med Frolic. 

Nu skall jag göra läxan som jag fått av naprapaten innan jag träffar Jon Blund
Natti😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0