Sista dagen med gänget

I dag har vi varit ute och gått spår. Inte ett med blod eller klövar utan ett där vi har gjort plika saker efter vägen

Vi har gått slalom mellan både träd och slalompinnar. Vi har hoppat höjd över både grenar och höjdhoppshinder. Vi har gått genom en tunnel. Vi har letat dofter och gått balansgång på trädstammar och hoppat upp på stenar där vi bugat och suttit och snurrat och....
Dessutom låg det en massa rallyskyltar i skogen. Man skulle sitta och ligga och jag minns inte allt.
Allt det här var väldigt svårt för det gick ren inte så långt bort och doften 🤗 Så mycket hellre jag hade pratat med ren än gjort sådant matte ville att jag skulle göra.
Vi tog en härlig matpaus. Jag älskar smörgås med stekt ägg så matte fick inte så stor bit. Å andra sidan så fick hon behålla salladsbladen alldeles själv. Det var väl snällt av mig😉
Efter maten gick matte och jag spåret en gång till och då satsade jag på att göra som matte ville, jag hade nästan ätit upp hennes äggmacka så jag fjäskade lite
Det finns en massa korv och köttbullsträd här uppe. Dom är jätteroliga😍
Ibland är korven högt upp och ibland långt ner. Det gäller att koncentrera sig🙂

Nu är vi tillbaka på fjällstationen och vilar oss. I morgon bitti åker vi hem igen

Hem till Ronja och husse
Ha en bra fortsatt helg önskar Blåzza 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0