Fiber

I går lämnade jag tillbaka tum-EKGt. Det tog inte lång stund förrän den läkare som forskar ringde till mig och berättade att mitt hjärta är oroligt men att han inte kan diagnostisera förmaksflimmer. Jag bör gå till husläkaren för  remiss för att få EKG som fästs på bröstet och sitter tre dygn. Eftersom pulsen är så ojämn är det något som inte är bra.
 
En trevlig handarbetsstund tillsammans med Blockrutorna och en eftermiddag med lite stickning. Ni kan inte ana vad jag stickar!! Ni skall få se när det är klart
 
I dag promenerade vi till Djurhalsen Det är tur att det finns en vilsten för husse att vila på längs vägen.
Lärkan drillar högt i skyn... Tranorna flyger över huvudena på oss på väg norrut. Det doftar ljuvligt och finns massor av sms längs vägen som tjejerna måste läsa och sedan svara på.
 
Jag har planterat mina små penseer och jag började kratta men det var för blött för att det skulle gå bra så jag höll inte på så lång stund. I stället så gömde jag små bitar sugrör med doft i. Sedan fick Blåzza leta. Nu börjar hon hoppa upp för att markera doften. Tidigare har hon stått på baktassarna
Jag har pratat mycket i telefonen. Det var länge sedan jag forskade i hur det går med fiber. Resultatet är att det inte går bra Telia har inge pengar att gräva för. Jag fattar inte. IP-Only har inte planerat för oss eftersom vi skulle ha Telia. Ser mörkt ut om jag säger så.
Jag har deklarerat och det känns bra att det är klart för i år.
 

.
 
 
Nu skall jag åka och hämta ett recept på nya tabletter till Ronja för dom gamla har tagit slut
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0