Kort rapport

Dagen började hos AudioNova. Efter ett flitigt flipprande på datorn och hörapparaten i nästan en timma så fick hörtanten igång den. Dessvärre så är ljudet hon stoppade i den slut igen. Teknik är inte roligt!!
 
Hem och en långpromenad i spårskogen. Blåzza hittade klöven, men något HP fick hon inte av matte
 
 
Bakat limpor för första gången på evigheter
 
Bakat tårtbottnar inför morgondagens födelsedag
 
Bjudit Thea på Krabbeluror
 
Räddat potatisgratängen innan Blåzza började förse sig Och tänk, jag fotade inte Jag hann inte!
 
Njutit av ett uppfriskande åskregn som gav 27 mm i mätaren Det var en massa hagel också och åska. Älskar att läsa en bra bok när det regnar och åskar. Det kallar jag för kvalitetstid.
 
Hittat svamp
 
Njutit vacker solnedgång och frisk luft efter regnet
Inget fel på platsen där jag bor
 
 
Nu önskar jag er en trevlig helg
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0