Lycka

I dag hade jag bestämt att jag skulle städa lite extra noga i mitt rum. Jag hade börjat med det när jag fick ett SMS: från Matilda. Vad gör du i dag? Jag, Emma Thea och Wilma är sugna på att hitta på något med dig  <3
Kan man få ett bättre sms? Inte kan jag få det i alla fall. Vi bestämde att spela minigolf och sedan fika.
Så fantastiskt det är när barnbarnen är sugna på att göra något med mig.
 
Vi  dvs Wilma, Thea och jag, hämtade upp flickorna i stan och så drog vi till studenternas. Det är många år sedan jag var där senast
 
 
Vi skaffade klubbor och valde färg på bollar. Jag valde gul boll men undrar om det kanske hade gått bättre om jag valt en blå. Nåväl vi var ju där för att ha roligt och det hade vi.
 
Det här kallas koncentration
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter en rolig runda på golfbanan så drog vi till Fågelsången
 
TACK älskade ungar för att ni tog med mig på en underbar eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0