Nytt försök

I går skrev jag ett långt inlägg men bara ett foto för flera gick inte att ladda upp. Sedan tryckte jag nog på fel knapp för allt var puts väck. Så irriterande!!
Nu försöker jag igen och ser om jag lyckas bättre
 
 Sådana här goda tuggpinnar fick tjejerna på Tovan när dom klippte klorna. Ja alltsa dom fick klorna klippta. Jag är inte stolt över att jag inte klarar det själv längre Blåzza beter sig så illa så  Hon snor och snurrar och har sig Hon morrar inte och bits inte, det kanske jag måste säga, men att klippa klorna på en cirkusartist det klarar jag inte. Efter kloklippningen är det godisregn och det tycker Ronja om så hon får hänga på. I går fick dom två tuggpinnar var att ta med hem så lyckan var fullständig så klart
 
Med nyklippta klor drog vi till skogs. Det doftage gott av granris och mossa. En svag sol tittade fram, men 
var kommer allt ris ifrån??
 
 Härifrån??
 
Det finns massor av stubbar att balansera på, även om just den här stubben är gammal
 
Det fanns roliga "grytträd"
 
Man kan klättra på stockarna  MEN det är ju inte som att spåra efter klövar!! Nu får matte leta ny skog Den här risiga naturen kan inte matte gå i och vara trygg. Vi skänker alla eftersöksjägare en varm tanke Dom kan inte välja var dom skall spåra. En stor eloge till dom tycker matte och Blåzza
 
 Man kan klättra på mossiga stenar också
 
På eftermiddagen kom Anticimex och då stängde matte in mig så att dom inte skulle tro att vi har en storråtta i huset
 
 
Ny dag, Akupunktur. Det var en praktikant med som skulle titta på och höra hur det går till och varför så jag lyssnade på :den här nålen sätter jag lite snett för att.. den här mera rakt osv osv.
När man får akupunktur så känner jag inte alltid när nålarna sticks in eller snurras De behöver man inte göra för den som sätter nålarna känner om dom kommit rätt. I dag var det en nål som han fick snurra på extra för att den "skulle ta"
När nålarna sitter känner jag mig som om jag ligger på ett stort moln som jag sjunker ner i. Det är så behagligt. Jag somnar oftast ganska fort så när fysioterapeften snurrar på nålarna känner jag det oftast inte och när det är klart får han väcka mig. Sedan behöver jag dricka och vila innan jag vågar köra hem
Nu är jag halvvägs och jag har inte alls lika ofta ont i huvudet längre
 
Det är inte så lång sikt i dag.
 
Jag tycker att mina hyacinte är så vackra. Jag njuter för fullt varje dag
I dag har jag köpt Tazettlökar. Så småningom så kommer det bild på dom
 
Fortsatt trevlig fredag och en skön adventshelg önskar jag er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0