Bandy

(null)

(null)

I dag var det dags för bandy igen. Alltså klädde vi oss varmt och drog iväg till Relitahallen i Uppsala. Det var Arvid som kom upp med sitt lag från Vetlanda. Flera i laget var sjuka så förhoppningarna att vinna var inte så högt ställda Det här är Siriusspelarna

(null)
Det här är Smålänningarna

Dom mötte Sirius ungdomar. När vi är på innebandy håller vi på Sirius. Att vi inte gjorde det i dag kunde ju intekameran veta så Siriusbilden kom först.
Måste erkänna att jag ganska snart tyckte synd om Sirius. Dom blev helt utklassade av Smålänningarna

Som det kan bli. Ingen ordning på var bilderna kommer in men det var länge sedan jag bloggade från mobilen så jag gör väl något fel förstår jag (null)
Madde och Arvid
Det här blev en rörig historia för jag har pysslat med annat i i pauser i skrivandet.
Vårsol
Vårblommor (null)

Visst är det härligt med tulpantid? (null)
Krokus är inte heller fel, men jag tycker bättre om dom blåa när jag köper i kruka så här års.

Nu slutar jag denna röriga historia med att sammanfatta det jag upplevt i dag
Bandyspelare är duktiga skridskoåkare. Dom åker lika fort baklänges som framlänges. Dom kan göra mål från alla möjliga håll och man fattar inte hur bollen hamnar i målburen.
Nu skall jag titta på Bron på tv med tjejerna som sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0