Ronja 7 år

I dag firar vi Ronja som fyller 7 år i dag.
 Hon är inte så ledsen som bilden ger sken av. Hon är världens gladaste hund!! Ingen tvekan om det. Hon är alltid glad.
 
Tänk så roligt att få post. Snögubben Ragge som också fyller 7 år idag skickade kortet (kanske med lite hjälp av sin matte)
 
Grattis Ragge, Hjördis och alla andra snöhundarna. Ronja heter Snöflinga på stamtavlan .
Vi firade med våffelfest så klart Vad annars i den här familjen.
I dag fick tjejerna både sylt och grädde och det är första gången. Våfflan var lite liten så Ronja fick fler hjärtan, men då utan sylt och grädde. (Hur mycket Blåzza fick skall jag låta vara osagt, för "Hon tycker ju att det är så gott", Som om det inte skulle öka på vikten om det är någotgott man äter. Och hennes husse är fodermänniska. Svårt att tro!!
 
För övrigt har jag haft mystimmar. Jag har fått förtroendet att pussa på Blåzzas barnbarn. Det är inte lätt att fånga fem små på samma bild
 
 
Vad finns det på utsidan staketet?
 
Lite kallt om tassarna
 
Kan man äta det här??
 
Världen är så stor så stor...
 
Mamma Lexie håller koll på sina små men vill samtidigt ha kontakt med min jackficka som det finns godis i
 
Zihmon tog jag tydligen inget kort på när vi promenerade "runt byn". Han är väldigt trevlig och jag kände mig så välkommen när jag dök upp. Dock var det de fem små trollen som var mest intressanta, det måste jag erkänna. särskilt en av de små tilltalade mig lite extra (eller mycket)
 
Jag har tittat på röstningen i mello och jag konstaterar att : Antingen VAR det bättre förr, eller också har jag blivit gammal


Kommentarer
Postat av: Monica

Kan det ha varit en liten blå, gissa vad hon heter - Bombax Nam Nam ❤

Svar: Underbart och passande Var skall hon bo??
danvikstjejerna.blogg.se

2018-02-26 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0