Inget farligt!!

I dag föll en sten från mina axlar.  Allan har bruna leverfläckar på ryggen Ganska stora och ganska många (tycker jag) På sista tiden har dom börjat fjälla och jag beställde tid hos en hudläkare för att vi skulle få dom kontrollerade. Gissa om det var skönt att höra att dom var helt ofarliga. Vi har flera vänner som har fläckar som visat sig vara farliga och som behövt ta bort dom, så egentligen borde vi ha firat med bubbel.
 
Lite småinköp på Gränby på väg hem från doktorn. Resten av dagen har jag småplockat Letat mönster till ett babytäcke och kollat lite bland tygerna. Stickat lite. Googlat lite och tänkte inte blogga alls, men så blev det ett sådant fantastsikt ljus ute så jag är tvungen att dela med er, även om det egentligen inte syns så bra på bilderna som det är i verkligheten
 
 
 
 
Vi bor bra vackert även om det blåser lite onödigt mycket här tycker jag
 
Det syns ju inte hur djupa gropar som vi har i trädgården
men Blåzza älskar att ligga i dom. En del är så djupa så hela hon får plats. I andra är det bara nederdelen som ryms. Oavsett så har dom det bra tjejerna när dörren kan stå öppen och dom kan gå ut och in hela dagarna.
Nu skall jag gå ut och strosa lite i trädgården innan det magiska ljuset försvinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0