NEJ!!

Vet inte riktigt vad jag skall kalla den här dagen
Jag började med ett uppföljande besök hos naprapat med behandling. Nu hoppas jag att ryggen "håller" över sommaren.
På hemvägen åkte jag via Gränby för att köpa ett par skor. JAg lever på för stor fot för att kunna hitta ett par som var sköna nog. Det där med att man behöver formgjutna sulor gör att man behöver gå upp ett skonummer, och när fötterna redan är stora så.. Två fotoperationer har ändrat modell på ena foten. Nåja
 
Hemma igen tvättade jag lite och Blåzza fick söka doftgömmor.  Så kom Smilla in och det gick inte så bra. När vi skulle sära hundarna så blev Allan biten men skulle inte till doktorn.
Blåzza och jag åkte till Spårskogen hos Monica. Jag var skärrad och det borde Blåzza också ha varit efter det utvecklingssamtal som jag hade med henne. Trots det spårade hon bra.
En som alltid trevlig fikastund hos Monica med trevlig samvaro och mycket hundprat. Skll vi kanske göra en gemensam resa norrut för att gå Öppet spår??
 
Så kom jag hem till ett låst hus. Jag ringde till Annica som var på närakuten med Allan. Henne lyder han!
Jag har just pratat med Annica för jag tyckte det tog sån evinnerlig tid. Nu var dom på apoteket för att hämta ut pennecillin Om jag förstod rätt så var ensena skadad så en ortoped har sytt ett par stygn. På måndag skall såret tittas till igen. Armen skall vara i högläge. Jäkla hundar som inte kan hålla fred. Att de plötsligt börjar slåss efter att ha varit tillsammans flera är så gott som dagligen. Jag fattar inte, men jag lider av det
 
 
Här tränar matte sig på att säga NEJ!! Det har jag fortsatt med i dag.
Lydnad är färskvara, det skall jag försöka att komma ihåg nu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0