Snusdosor mm

Hur i jösse namn kan hon hitta rätt burk när alla luktar snus så att jag känner det. Alla dosorna låg på bordet och hon frysmarkerade rätt. Är så stolt över henne!
 
Här hade jag lagt dom på olika ställen i tvrummet, men Blåzza tvekade inte.
 
Här sitter en liten bit möbeltass med en droppe eukalyptus
 
På vedträt sitter en
 
Ingen tvekan var denna möbeltassbiten sitter??
Övning ger färdighet, det stämmer för vi har tränat lite varje dag. I maj skall vi kanske testa doftprov. Det gäller att det är tomt i vår kalender. Vissa veckor är den tvärfull.
 
Matlagningsförsöken har fortsatt. Hoppas att Mummi och Lugge är hungriga när dom kommer
Korngrynspudding
 
Snarkaka som vi får klä av det mörka skinnet på
 
Två varianter på Bärbulla.
 
Servicekillen har lagat vår värmepump igen. Den isar inte av som den skall. Ytterdelen behöver nog bytas ut
 
Jag har fått meddelande från husläkaren att jag är välkommen att delta i en screening pga av att hjärtat beter sig. Teknisk som jag är, eller? har jag med datorns hjälp läst meddelandet och svarat och tackat ja. Känner mig rätt stolt.
 
Trevlig helg önskar jag er nu för jag tror inte att jag skriver mer innan dess
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0