Två guldbruna ögon

 Visst är dom underbara??
 
Dagen började annars med älgjakt
Laddade för jobb
 
Är älgen verkligen under granen??
 
 Det var den. Men den var väldigt liten.. Även denna gången "fångade" hon bytet från baksidan.
 
Vi har förberett resan till Småland. Tidigt i morgon bitti skall vi lämna Blåzza på hotell i Ulfseke. och sedan tar vi oss till tåget och hoppas på att det går ända ner till Alvesta.
 
Lite senare i em har jag varit i Bälinge kyrka på en fin konsert
 
 
Här var det bara en gubbe, men det dröjde inte länge innan alla stolarna var fyllda av körmedlemmar.
Dessutom var det solister och piano och stråkar. Så maffigt. Det hade fått plats många flera i kyrkan. Synd om er som inte var där.
 
I morgon åker vi till Småland medan Annica håller ställningarna här hemma. Jag skall försöka hålla mig ifrån facebook när vi är borta så det blir inga inlägg och ingen blogg, men oroa er inte. Det är som det skall vara
 
Trevlig vecka
När jag körde från Bälinge i dag så var det folk utan reflexer som gick på vägen Dom var nästan omöjliga att se. Hoppas att dom skaffar och ANVÄNDER reflexer innan det händer en olycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0