En härlig onsdag

I dag var det mildare ute och så härligt att hundpromenera och njuta ljuset som fanns i Skuttunge 
Jag tyckte det var ljust när jag var ute, men när jag ser på bilderna som jag tog så inser jag att så ljust var det nog inte. solen finns bakom molnen i alla fall
 
Blåzza var mera intresserad av det som fanns i snön i riset, än av himlen
 
Ronja tittar på när Blåzza gräver
 
Nej Inget bad i dag.
 
Jag ringde till Audica för jag har fått ett brev där min tid var framflyttad en hel månad. Killen som svarade undrade om jag ville ha en återbesökstid. Det ville jag gärna. Kan ni tänka er, den tiden var samma dag som den första tiden jag fått, bara en timma senare!!
 
I dag har tupparna flyttat hemifrån. Nu finns bara en kvar. Det känns riktigt bra. Tack snälla Malin för att du hämtade dom. Nu blir det mycket lugnare i hönshuset, både för tuppen och hönsen. Bättre plats fick dom ju också. Dessutom kommer foderkostnaden att minska.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0