Vilken vecka

Den här veckan har det snurrat på i full fart.
I grannhuset har golven på nästan hela undervåningen blivit slipade och vi har ätit  tillsammans inne hos oss. Jättemysigt. Ulrika har också varit här ett par kvällar. 
Jag fångar möss i buren och så kör jag ut i skogen med dem och ger dem friheten tillbaka. I går kväll fångade jag en. I natt satte jag buren ute. Blåzza satt vid skåpet och gnydde så hemskt och inne i buren i skåpet väsnades musen. . För att få sova satte jag buren utanför.
 
För övrigt har jag inte gjort många knop. Det här vädret är för hemskt!! Riktigt sjusovarväder.
I em fick jag ett mess från en kompis som vi varit på läger i Grövelsjön tillsammans med. Hon undrade om Blåzza  kommit längre fram på reservlistan till noseworktävlingen på söndag.Ganska snart hade jag kollat upp att vi stod som första reserv och strax efteråt kom ett mail att vi kommit med.
Det är nog mer än lite tokigt att vi inte tränat, men vi tar det som en träningstävling och hoppas att det inte finns några höga sök
 
I morgon måste jag hitta ljusslingan, annars åker jag till stan och köper en ny
 
Man kan inte få nog av tussialago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0