Födelsedag

Tänk att "vår lilla bebis" är sex år. Svårt att förstå vart tiden tagit vägen.
Till middag serverades hon bara köttbullar. Gissa om hon såg förvånad ut.
Ronja fick lite torrfoder på sina köttbullar så att hon skulle bli mätt.
 
Dagen har gått i stilla fredagslunk. Dammtorka, dammsuga och vattna blommor och annat som hör fredagen till.
En härlig promenad i det vackra höstvädret när jag plockade rönnbär till julsnapsen. När jag renat dem insåg jag att jag behöver plocka mera bär. Det där som Johans snickare lärde mig och 3 rönnbär om dagen för att få dagens C-vitaminer struntar jag i. Bären sitter väldigt högt upp, i alla fall på träden som finns i min närhet
 
I morgon springer Johan Lidingöloppet och sedan kommer han hit. Redan nu kan jag säga att i morgon blir det ingen blogg
 
Trevlig helg
 
 Så bra det blev med kransen vid köksdörren. Nu ser jag den varje gång som jag går in
 
Grattis!
 
Ronja gratulerade också


Kommentarer
Postat av: Monica

Men kära värld, ni ser väl att jag är en champion - vilken härlig bild på Blåzza 😘💕😄

2019-09-28 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0