TUSSILAGO

 I dag är det den 2 februari och Wilma hade plockat årets första tussilago på sin promenad och jag fick dom i present. Det är lycka Visserligen står det på facebook att både fästingar och huggormar har vaknat, men det läser jag inte. Jag njuter tussilago
 
 Sparken som Otto lyfte fram åt mig förra året står fortfarande utanför köksdörren Jag tror att det är den som skrämmer bort snön och låter våren titta fram lite tidigt
 
Snart kan man säkert köpa penseer och då kanske jag skall plantera några i en kruka och sätta på sparken
 
Förutom att jag njutit tussilago och sol i dag så har jag klippt och sytt. Jag har tagit foton på hur mitt köksbord och min säng ser ut när jag skapar men ... JA ni som hänger här vet mitt problem.
Av samma anledning får ni inte se mins söta musöron och inte ett av Guds ögon. HAde tänkt visa det som en liten försmak till konstutställningen, men så blev det inte.
 
När man eventuellt läser bloggen med överskrift Tussilago och ser bild av en spark så måste man väl läsa eller vad tror ni??
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0