Senaste nytt

 I går var en sådan där dag då det inte var så mycket att berätta om. Jag läste hela dagen. Jag gjorde endast avbrott för mat och fika och tvnyheterna. En superdag helt enkelt. Sådana dagar kan vi unna oss i coronatider
 
Dagen i dag började bra med symaskinsarbete, ja givetvis efter gympan med Sofia på tv.
Några trevliga telefonsamtal innan Matilda och Elin kom för att hämta Blåzza. Samtidigt lämnade dom Matildas Lexie
 
Lexie ville gärna hjälpa mig att sy
 
Skönt att ligga på sängen
 
Så bra träning att vara borta från matte en stund
 
Så kom Matilda hem med Blåzza som hade varit på tandsanering. Det skulle bara vara lite tandsten, men för säkerhets skull så tyckte jag att det skulle göras Då visade sig att hon har tandlossning och 4 tänder är borttagna. Det kom som en chock. Hon är sydd i munnen och har ont. Hon ligger och gråter och på mig rinner tårarna för jag vet inte vad detta innebär för framtiden. Gissa om jag skall ringa på telefontiden i morgon och ställa 100 frågor. Inte så bra eftermiddag det här
 
En liten ynklig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0