Vilken dag!

 Det började redan i morse när Blåzza uppvaktade med nyfångad sork modell större.
Därefter följde flagghissning, sång och blommor från och med Ottos familj. Sedan har dagen rullat på med uppvaktning på avstånd.Massor med kort, presentkort och godislåda. Blommor levererade till dörren både från grannar, familj och vänner i Västergötland. En fantastisk borderterrier som är färdig för utställning utan att trimmas. Bara att njuta av
Kaffe med rabarberpaj, kaffe med tårta, pizza med bubbel.
Mycket prat och skratt. Telefonsamtal. Uppvakting både på facebook och andra sociala medier.
Rätt som det var när vi satt ute och drack ett glas vin som Henriks familj kom och bjöd på, så ramlade Ronja i poolen. JAg vet inte hur det gick till men plötsligt låg hon där Poolen var täckt med plast, men den höll inte för hennes vikt Jag vill inte tänka på vad som hänt om vi inte hade varit där och Annica och Helena hade kunnat fiska upp henne Matilda hjälpte mig att duscha henne och nu blir det kanske inte så att hon får vara på den sidan av huset ens när hönsen är inne
 
Nu blir det en liten bildserie utan tanke på att bakgrunden till bilderna är rörig
 
Visst är den fin!  Jag är så glad för den Tack vännerna på Bombax
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Än en gång alla som gjort min dag så fantastisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0