I dag kom regnet

I dag har jag varit på akupunktur igen. Jag blev trött under behandlingen. Kändes ungefär som när jag fick lustgas när Henrik föddes. Jag var i en egen värld och visste att jag inte var ensam i rummet men de angick mig inte. Kroppen var blytung.  När sjukgymnasten snurrade nålarna nöp det där den ena satt, de andra fem kände jag inte av alls. Lite lurvig var jag efteråt och jag sov middag en stund när jag kom hem, men den utmattning som jag upplevde sist var det inte i närheten av. Sannolikt berodde det på förkylningen som fanns i kroppen då.
 
I dag kom regnet. Så efterlängtat. Så skönt. Inte några massor, men förhoppningsvis fortsätter det att komma nederbörd.
Efter middagssömnen har jag sytt Antiplastikassar. Ett UFO sen "stenåldern" som legat och inte blivit något  tidigare har blivit en rolig kasse
 
Visst är ljuset underbart??
 
 
 
 
 
 
Bilderna får tala för sig själva.
 
Nu tittar jag på tv med ett halvt öga samtidigt som jag sitter vid datorn. Nu skall jag byta datorn mor symaskinen
Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0