Näst sista dagen på 2019

Nu är det snart slut på det här året. Allan har legat hela dagen, vaktad av vår lilla terapihund, som inte hunnit gräva i sina gryt och alltså sluppit stå i duschen. Allan har drabbats av snuva och eftersom han är man så är han givetvis väldigt dålig och det är verkligen tur arr vi har vår Lilla Blå som sällskapar honom.
När det är +8 grader är det väldigt svårt att tro att det är vintermånad. Egentligen är det väl så här det var när jag växte upp. Det är ju egentligen väldigt skönt, men nog saknar jag solen.
Allans systerdotter hade med sig en härlig bukett tulpaner när hon och hennes familj var här. Dessutom en väldigt spännande bok
Jag har vattnat blommorna och jag har tvättat. Laga mat kommer men ju inte undan, men jag har också unnat mig att läsa. Det går inte att ladda upp bilder men jag får lägga någon i kommentarerna på fb
Nu skall jag se om dom hittar mördaren, eller.. Är det självmord?
 
 
 
 
 
What do you want to do ?
New mail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0