Avlagt min röst

Eftersom jag inte är hemma näste söndag så passade jag på att rösta när jag var i Gränby i dag. Det är ju trevligare att rösta i sin vallokal, men viktigast är ju ändå att man röstar.
 
Vi storhandlade på Kvantum. Nu är förråden fyllda för ett bra tag framåt. Så skönt när man har mjöl och socker och andra stapelvaror hemma.
Blommorna har fått vatten med näring och hundarna omsorg utan smakprov vid matbordet. Tänk, vi klarade första dagen.
Jag har tömt bilen så nu är käpphästarna tillbaka i hörnet i köket. Där får dom stå tills de hittar nya ägare
Samtidigt som dom står lite i vägen så är dom rätt trivsamma.
 
Jag har varit inne hos Thea och tittat på Let´s dance. Måste nog erkänna att jag inte tycker att programmet är så väldigt bra, inte ens bra, men det var trevligt sällskap och glassen var god. Eftersom jag kör taxi i natt så skall jag leta reda på något sevärt på svt/play för att hålla mig vaken
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0