Jag har haft körkort i 55 år

men kan inte köra bil.
Det är inte så farligt. Jag har inte krockat eller kört på någon. Jag konstaterar bara fakta.
 
I morse skjutsade jag Lena till sjukgymnasten. Medan hon var där gick Agnes, Kajsa och jag en skön promenad i stadsskogen
Där är väldigt fint men nu var det väldigt länge sedan jag var där senast. När Nessie var ung hände det ibland att vi åkte dit för en promenad men som sagt, nu är det länge sedan
 
Skönt att vila benen Agnes t v och Kajsa t h. Det är så Blåzza borde se ut vad gäller trimning och hull.
När Lena var klar med sina ärenden på akkis så åkte vi och åt lunch. Sedan köpte vi blommor och mat och hämtade paket innan vi vände mot Åkerlänna igen.
 
När jag kom hem behövde jag vila lite innan jag tog itu med mina blommor. Jag har bestämt att nu skall halvfärdiga projekt bli klara innan jag börjar på något nytt. Vi får se om jag håller mitt löfte. Jag skall i alla fall försöka
 
 
Nu är det en otroligt vacker kväll. Det måste nog bli en liten tur utanför huset innan mörkret faller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0