Jag kan inte förstå

När jag skär en massa tygremsor 3 cm breda och syr ihop dem med samma sömnsmån. VARFÖR blir då inte blocken lika stora?? Nu har jag renskurit en massa rutor för att kunna sy ihop dem till den kvilt som det skall bli så småningom.
 
Fredag= städdag. I alla fall har det varit så här i dag Dessutom har jag planterat om några blommor och tagit skott å kaprifolen, men hopp om att den tar sig så att jag kan plantera där jag vill ha den. Börjar man bli gammal när man snöar in på barndomsminnen?
Kaprifol och bohusmahogny. Men jag längtar inte till havet. Till salta bad, men inte till havet. Jag uppskattar utsikten från mitt köksfönster mycket mera. Slätten med viltet. Njutbart i alla väder
 
 
Blåzza har hittat en ny plats att vara på. Där kommer hon närmare fasantuppen som går utanför staketet och väsnas. Hon kan snabbt komma till staketet och skälla på honom
 
Hon har grävt en liten grop som hon ligger i
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0