SNART är det jul här i mitt hus

Dagen började sent med en skogspromenad. Eftersom det var isbark på vägen så tog jag bilen till skogs. Jag körde inte in bilen i går så under natten hade bakluckan frusit. Så också ett delvis nerrullat fönster. Inte roligt om jag säger så
Det innebar att Ronja fick sitta i baksätet, något hon tyckte var vädigt konstigt
 
I skogen var det inte halt och vi tog en skön promenad innan jag åkte till Skarholmen för att luncha med tjejligan
 
 
Gott och mysigt. Som ni vet om ni tittar in på bloggen ibland, så är bästa tid den som jag tillbringar med mina ungdomar. Vilken lycka det är att få rå om dom
 
I går när vi gick på Gränby och sedan var på bio i julstämning med underbara julsånger och snö och juleljus och julmat och... kom jag i julstämning om än lite tidigt.
Efter Skarholmen tittade jag in på Rusta. Jag hoppades att dom skulle ha en bur att fånga möss i. Den första har förolyckats och det beror inte på mig!!
Någon bur hade dom inte men oj så mycket annat som fick följa med hem Förutom reflexerna så var inköpen julinspirerade
 
 Gissar att ni är lite nyfikna på årets jultema med hundarna
 
Reflexer får man aldrig för många
När jag kom hem var det två som blev väldigt glada. Husse är med sina pojkar och hälsar på släkten i Småland så tjejerna hade varken fått mat eller popcorn.
Soffmys med lite jordnötsringar och tv. Jag stickar när jag får en chans, men mest är det kel. Tjejerna vill sitta nära, nära. Det är såå mysigt
Nu har jag haft tvpaus för det har varit sport. Nu skall jag återgå till tv och mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0