Är årtal viktiga på inbjudningar??

Jag tycker det. Jag tycker dessutom att det är viktigt med  RÄTT årtal.
Thea skall börja sin konfaundervisning i nov 2018 För säkerhets skull så är datumen inringat med rött.
Jag är visst väldigt grinig som har synpunkter. Jag är ju bara en farmor och skall inte lägga mig i.
 
Hur ofta står det inte att något händer ett visst datum och så inget år? Protokoll är datummärkta men årslösa. Det har blivit ett himla slarv tycker jag. Nog om det
 
Nu till musen DEN ÄR FÅNGAD!!
Nu är frågan vad som skall ske. Otto som jag hade hoppats skulle ta hand om sötnosen, är inte hemma. Allan har avsagt sig all hantering av burar. Nu finns buren någonstans, så får jag ta beslut om vad jag skall göra med innehållet Den är ju så himla söt!! Titta på ögat!!
 
I morse när Blåzza visat var den var, bakom vedkorgen, smet den in under min säng.
Jag laddade buren som jag satte mitt på golvet. Nerdragna gardiner. Dörren stängd.
Så drog jag till Uppsala och när jag kom hem så satt den där.
Jag ser fram emot en lugn natt
 
Dagen har jag tillbringat med en väninna i stan Vi har lunchat, pratat, varit på fiskspa, fikat, köpt garn och tyg. Dessutom har vi pratat ännu mer. Det var så länge sedan vi vi träffades på tu man hand, så vi var fulla av prat som vi behövde prata av oss en del av
Det kittlar så skönt när fiskarna nafsar i fötterna
 
Miljön är så mysig Det doftar gott och det låter som om man satt i en djungel. Det har jag visserligen inte gjort, men jag tror att det kan låta likadant
 
Fyrisån
 
Slottet i bakgrunden
 
Älskar höstfärgerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0