1 januari 2020

Så är snart den första dagen på det nya året slut. Lugnt och fridfullt med den viktigaste aktiviteten på årets första dag sedan många många år: Nyårskonsert från Wien. Så njutbart
Allan låg i sängen i dag också, även om han är lite mindre snuvig. Ronja höll mig sällskap och Blåzza grävde vidare
 
Om det inte hade varit för om, så hade kvinnan i den orange klänningen kunnat vara Sara Danius. Hon stack ut på ett härligt sätt tycker jag, som har en orange långklänning i garderoben. Inte så mycket tyg i, men färgen är den samma.
Under konserten stickade jag på Blåzzas reflextröja. Den är snart klar. Det kommer hon att uppskatta för jag stickar utan mönster och det gör att jag provar den ofta så att den skall räcka till, och det gillar inte Blåzza. Ja under konserten var hon ute, men sedan har vi sett vidare på tv och då har jag provat
Kaffe och julkakor hör också konserten till.
 
 
Jag har bytt bilden från mitt köksfönster som omslagsfoto på fb. Jag skall försöka komma ihåg att göra det den första i varje månad under året.
 
 
 Innan jag nu publicerar vill jag önska er alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0