Dagarna rusar

 
 
 Så har det plötsligt gått två dagar till på det nya året. I går var jag med wilma och Thea i Björklinge kyrka på gudstjänst och kören La Capella sjöng som alltid underbart. Tänk om jag kunde sjunga och fick vara med i en kör. Jag tror att det är jätteroligt
Det slår mig hur det där arvet beter sig Min morfar var sångare, min morbror musiker, min mamma både sjöng och spelade. Alla tre hade lockigt hår. Vad fick jag i arv?? Inte en endaste lock och ingen sångröst. Min bror däremot har både lockar och sångröst. Himla orättvist tycker jag.
 
I dag har jag försökt både privatpersoner och myndighet på telefon upprepade gånger utan att lycka
Jag har heller inte lyckas föra över fina bilder från mobil till dator.
Bilden på alla sidensvansarna som hälsade på blev nog egentligen inget att visa. JAg kunde ju inte öppna dörren och gå närmare Då hade dom försvunnit.
Blåzza satsar på att gräva upp ett av cementrören. 
I morgon skall jag börja klä av henne lite päls. Det verkar inte bli någon vinter så..
Om det blir det trots allt, så klarar hon sig. Blir det väldigt kallt och jag har varit väldigt hård på pälsen så får hon väl ha sin norgetröja på sig.
 
Jag har röjt lite i frysen också och letat blod, men det fanns inget Nu står det på inköpslistan. JAg skulle ju kunna dra klöv. men lite blod vill jag ha. Jag har väntat på snön för att låta tjejerna spåra i snö, men vi har inte hunnit ut när det har snöat.
 
Den enda bild som gick att föra över är denna. Hoppas att henrik kommer snart så jag får lite hjälp. Det är han som håller min dator uppdaterad och något fel måste det vara nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0