Jag hittade inte!!

Jag har gått till samma tandläkarmottagning i hur många år som helst.
I dag var det dags igen. Samma mottagning, men ny tandläkare. Jag parkerade bilen och gick fram till dörren, men där satt inte klockan till tandläkaren. Eftersom det är portkod så ringde jag och bad att bli insläppt.
Nu kan du komma in sa skötserskan.
Nej, dörren är fortfarande låst".-
Står du vid rätt dörr? Jag ser dig inte.
Står du vid C, 
Nej jag står vid B
Gå till C så släpper jag in dig
Jag gick till nästa dörr, som också var låst. Eftersom sköterskan var kvar i luren så sa jag sannilikt ganska förtvivlat, för det kändes inte bra
Var ligger C??
Längst bort från Luthagens livs..
Jag stod vid A
 
PLATS FÖR SKRATT!!
 
Besöket avlöpte väl och jag känner att jag kan stanna hos den tandläkaren. Han sa när han undersökt mig (och tagort bort tandsten) att NÄR jag får ont i min visdomstand så måste man ta bort den för sådana lagar man inte. Det gör en tandkirurg. Jaha sa jag, vet du hur rötterna ser ut på den? Nu gör jag det också. Vet hur rötterna ser ut. Jag har sett bild på dom. Jag tänker vårda den tanden extra noga så att den håller mitt liv ut
 
Vidare till Aros där Allan fick lämna blod. Jag tycker inte om att dom nu tar provet på handens översida. Tänk om dom tänker göra det på mig också Det gör ju så himla ont att sticka där.
. Sedan åkte vi till Gränby och begick en stor synd
Det är alldeles för tidigt, men oj så gott. För mycket grädde, men man kan skrapa av en del.
 
Besök på Apotek, Claes Olsson och Kvantum och sedan hem där Blåzza blivit av med lite mera päls
 
Nu har jag många sådana här skott och granen dricker och dricker. Så roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0