Träning

 
Syrenens knoppar är stora. Jag njuter trots att det är alldeles för tidigt
 
I dag har vi tränat med kong i tesilar. Kanske blev det för lätt men Blåzza jobbade bra och hittade alla
 
 
 
För övrigt har jag varit hos dr som konstaterade att blodtrycket är lite högt och att det finns inget annat att göra åt kramp i benen än att gilla läget. Magnesiumvärdet är bra så det hjälper inte att äta det. Det visste jag redan eftersom jag provat det ett tag.
Det finns något gammalt knep att man skall lägga en kniv i sängen. Jag får försöka hitta vad det skall vara för kvalitet på kniven. Rostfri, eller järn? Vass eller slö?
 
Fortfarande är det viktigt med reflexer. Det är helt hopplöst att köra i Uppsala med alla cyklar utan lyse och svartklädda människor. Alla ser givetvis billyktorna, men tvärtom fungerar det inte
Givetvis fattar alla att det är i mörkerkörning som jag inte ser dom.
 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0