BRÖLLOPSDAG 55 år

Jo ni läste rätt. )I dag är det 55 år sedan Allan och jag vigdes i Hjortsberga kyrka tillsammans med våra närmaste.
Efteråt åt vi bröllopsmiddag i Allans föräldrahem. Det var första gången som våra familjer träffades
Det var ett mycket större företag att åka 60 mil på den tiden än i dag. Allans föräldrra hade dessutom djur och jag vet inte om det fanns avbytare på den tiden.
 
Min brudbukett bestod av gula rosor, blå anemoner och mimosa.
Varje bröllopsdag sedan dess har jag fått gula rosor av Allan
Olika stora buketter beroende på var vi bott och utbudet där. De första åren var det anemoner o mimosa i buketterna men det har jag inte sett på många år i någon blomsteraffär. Gula rosor i 55 år
Visst är jag bortskämd?
Det står 10 gula rosor på köksbordet men de finns inte på datorn än. Henrik tror att det beror på att vi saknar fiber som gör att det svajar så med att lägga in bilder. Inte vet jag, men tråkigt är det
 
Eftersom våra ungdomar inte kunde fira i dag så är festen framskjuten ett par veckor Då kommer det bilder
Ha en fortsatt fin helg
 
Från ett tidigare år, men vad gör väl det?
 
 Det är klart att vi flaggar Även denna bild är återbruk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0