Naprapat mm

I dag Har jag varit hos en naprapat. Han var helt överens med sjukgymnasten om att det inte är höften jag har ont i. Dock är det inte en liten nerv utan någonting i ryggen. Det sa kiropraktorn också för länge sedan och han tryckte till och det blev bättre ett tag.

Nu har jag fått tips om att försöka med naprapat. Han sa att man knäcker inte på människor över 60 år😀. Han körde med ultraljud och varm lera i någon slags kudde. Sedan masserade han och töjde och töjde och..... jag ser fram emot nästa möte på torsdag och jag skall inte fuska med läxan.
Däremot var jag så trött efter vårt möte så glasögonen ligger kvar i bilen.

I midsomras när jag blev dålig sa en släkting att det lät som magmigrän. När jag nu börjar känna att det nog kan komma ett anfall lite senare var jag tvungen att googla.
Nu är jag väldigt säker att det är det jag dras med. Så härligt att efter många år och massor av undersökningar och provtagningar få en diagnos. Sjuksköterskor kan!! TACK Madde. Det känns härligt att veta.
När jag googlade hittade jag också ögonmigrän. Nu vet jag att när det värker i mitt vä öga och flimrar, så är det också migrän. Det vet inte ögonläkaren så jag skall berätta. Husläkaren skall också få lära sig något nytt och kanske skriver han då ut lite medicin 😉

Ute faller ett stilla regn och brunnarna får lite nytt vatten. Så härligt😍

Elsa har ringt och berättat att hennes katter trodde att det var en fågel inne när hon testade sin nya fågelbok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0