Också en dag

Så har ännu en dag tagit nästan slut. I morse la jag ett spår med rådjursklöv Ett kort spår som gick liksom runt. Det insåg jag i kväll när vi skulle gå spåret och vinden låg så jag är helt övrtygad om att Blåzza kunnat gå direkt från start till mål utan att gå hela spåret. Ja då har jag lärt mig det Det tog en stund innan hon slutade att försöka gina, men sedan så spårade hon och hittade klöven, men också ett kotlettben, hur nu det hade hamnat där. Så här efteråt så ångrar jag att hon inte fick spåra som hon ville, men det är så dags nu.
 
På återbesök på Aros läkarmottagning. Allan piper och har sig och fick en till spray att inhalera och kortisontabletter att ta i yttersta nödfall. Ett sådant som det var i går kväll när han inte fick luft. Denna j...värme är inte bra. Ronja orkar inte med att promenera mer än kort-korta promenader Å andra sidan, om vi försöker hoppa över promenaden efter frukost blir hon heltokig och skäller och hoppar och lever. Dom är roliga våra hundar.
 
Jag är väldigt imponerad av min solros som det är så många blommor på.
För övrigt är orken slut och jag har inte gjort just någonting annat än ett läkarbesök och ett kort spår
Jag pratade med en gammal väninna i dag Lantbrukare med stort hushåll. Saftning och syltning och bak. Vi erkände båda två att den färdigkokta krämen på paket är väldigt bra en sådan här sommar. Det är inte det att vi inte kan koka kräm utan vi unnar oss att låta bli
 
  Hänger ni med på kyldans??
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0