Akupunktur

 
I dag har det gått för runt. Jag började med att åka till veterinären med Ronja för att hon skulle bli av med sina stygn. Jag borde ha tagit kort på Per när han låg på rygg på golvet och tog bort stygnen på Ronja. Hon stod och gosade med Elna och märkte inte att något hände på magen.
Nu är hon utan stygn, utan body och utan tratt. Dessvärre är vi utan resultat på provet men vi utgår från att det är ett bra svar när det så småningom kommer
 
Efter en koppkaffe med Allan åkte jag till mina sykompisar och pratade en stund och direkt därifrån till akupunktur. Förra gången när sjukgymnasten satte nålarna gjorde det ont.  Idag kändes det nästan inte. Jag somnade nästan direkt och märkte inte när Simon snurrade på nålarna. Jag vaknade när han skulle dra ut dom och då hade jag sovit gott i 30 min. Det lär vara väldigt bra att man gör det för det visar att akupunkturen har effekt.
 
Hemma igen lagade jag lite mat och sedan var det dags för stickcafe´.
I dag var vi 20 stycken som stickade och pratade. Det hjälper inte riktigt med hörapparater i sådana samlingar. Det är svårt för alla pratar i munnen på varandra, så man får koncentrera sig. Trevligt har vi och många ideer byter vi Många vackra garnenr använder vi. I dag var det julavslutning så nu har vi jullov. Det känns konstigt att julen är så nära.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0