Fel ställe!!

Så var det dags att åka till Samariterhemmet för att få en långtidsekg monterat på bröstet.
Eftersom Allan inte mår så bra i dag så tog jag en kort promenad så att tjejerna fick läsa och skicka några sms. Sedan åkte jag till Uppsala.
Så bra att parkera med mobilen....när det fungerar. Det gjorde det inte Jag ringde och hamnade i telefonkö ö ö ö ö  där en telefonsvarare upplyste mig om att det var många som ringde. Så småningom hörde jag att jag fick ett sms så jag "la på telefonluren" och kollade sms och inser att jag är parkerad. Då var jag framme på sjukhuset.
Där fick jag reda på att jag inte skulle dit. En stressad mottagningssköterska som pratade privat i telefonen när jag dök upp (jag lyssnade en stund utanför dörren innan jag klev in) sa att jag inte skulle dit. Jag hade ju redan gjort tumEKG. Det höll jag med om. Men då skall du inte hit sa hon och då upplyste jag henne att jag var ganska bra på att lära barn läsa, men turerna i sjukvården har jag ingen koll på. I det läget lämnade hon lokalen.
När hon kom tillbaka hade hon pratat med doktorn som skall skriva en remiss till Akademiska sjukhuset och dit kan jag räkna med att få komma om tre månader.
 
Jag har skrivit en insändare till Kyrkans tidning eftersom jag tycker det är urdåligt att det är begränsning på hur många konfirmanderna får ta med sig när de konfirmeras. Inte konstigt att det blir allt färre medlemmar i svenska kyrkan tycker jag.
Jag försöker att spara bilder som jag fått på mail och ni kan säkert gissa hur jag lyckas med det.
Jag har varit och köpt pelargoner och tagetes som jag skall plantera så småningom.
Jag har vattnat krukor både ute och inne.
Jag har inte tagit en endaste bild
 
Undrar hur man stickar sådana här kottar Dom här finns i Norge så jag kan inte titta på dom på riktigt nära håll. Trist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0