Lösenord

Mitt liv består just nu av borttappade lösenord. Det är INTE roligt
 
För ett tag sedan när jag hade problem med facebook fick jag hjälp ev en god vän att komma till rätta med problemet Det första han sa var: skaffa en anteckningsbok och skriv in lösenorden i så att du inte glömmer bort dom Om jag gjorde det?? Vad tror ni??
Nu ligger ett kollegieblock vid datorn och jag byter lösenord och skriver upp och sedan gäller det att lägga papperet på ett bra ställe.
Jag har inget speciellt att blogga om i dag, men när jag ändå skulle öppna bloggen ville den ha både användarnamn och lösenor.
Datorstrulet i helgen skaffade mig nya lösenord. Nu hoppas jag att det fungerar ett tag
 
Jag började med akupunktur. Den här gången kände jag när sjukgymnasten stack in alla nålarna och alla gånger han snurrade på dom. MEN jag hade inte huvudvärk efteråt. Det hade jag förra gången. Jag frös inte heller. Jag blev bara så där skönt avslappnad och när jag sedan åkte till mina sykompisar så kände jag hur det satt i och fortfarande gör . 
 
Hemma igen så har jag   handarbetat och planerat söndagens mat. Då kommer ungdomarna hit och vi skall frossa i saffransbullar och pepparkakor. Efter det behöver vi en salte bit. Det sa alltid min svärmor när vi varit på kalas . Nu måste vi ha en salte bit, och det behöver man
 
Jag har plockat fram julgardinerna och lite dukar och tomtebonaden. Det är dags att börja lite smått att pynta. 
 
 
Om en månad är det jul och sedan dröjer det inte länge innan de små solarna lyser i dikeskanterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0